FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj     
Załoga UK CV wg. noobka

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Navyfield Help Strona Główna :: Royal Navy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Andrzej1964
Moderator



Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ORP[AZ]/Brześć Kujawski [konto Jedrula]

PostWysłany: Sob 12:28, 08 Gru 2007    Temat postu: Załoga UK CV wg. noobka

Okręt docelowy Malta Project:

Miejsca na support 8 + 2 na pokładzie.

Zestaw pilotów:
1. Fighter 4 szt. - tu polecam Elite fighter ze względu na stosunkowo słabych pilotów
2. Torpedo Bomber 4 szt. - statystyki bazowe polecałbym 11/12 (11 Air odpowiada za zasięg widzenia więc będzie ciut łatwiej)
3. Opcjonalnie Dive Bomber 2 szt (tylko jeżeli nie możemy bez nich żyć) - statystyki bazowe 11/12

Powyższy zestaw pilotów umożliwia nam dowolną praktycznie konfigurację pilotów na naszym CV.

Obsada jaką ja lubię na Malcie stosować to 4 fighterów i 2 TB (czyli jak widać raczej nastawienie na obronę) 2 Inżynierów i 2 Repków. Raczej nie używam dział. Zamiast jednego enga można stosować seamana podnosi troszkę statystyki pilotów.

Daje mi to szybkość w granicach 40/42 węzłów na OH i bardzo dobrą szybkość naprawy.

Pancerz na wszystkich UK CV stosuję ok 50 bulga i resztę belta, praktycznie zabezpiecza mnie przed torpedami.

W takiej konfiguracji 1 CV przeciwnika nie jest w stanie zatopić nam okrętu (zawsze zdążymy się naprawić przed kolejnym nalotem) a 2 engów zapewnia nam dość dobrą zwrotność i możliwość ucieczki przed rusherami przeciwnika.

Dwa słowa o moim sposobie gry na CV:
1. Fightery wypuszczam z reguły parami (2x5 FF lepiej sobie radzi z FF przeciwnika niż 1x10)
2. Gra blisko linii frontu, skraca nam czas dolotu do przeciwnika.
3. Ja stosuję torpedowanie półmanualne, tzn lot na niskiej wysokości (TB UK są prawie niewidoczne) przed celem wciskam "L" i klikam na cel potem "." i za chwilkę wiązka przekleństw bo gość ma 255 bulga Laughing

To wszystko w moim pierwszym poradniku. Mam nadzieję że was nie zanudziłem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Talajos
Administrator



Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PP /Poznań

PostWysłany: Śro 18:48, 12 Gru 2007    Temat postu:

Ja mam 3 Fp 11.11 i 3 TB 12 .10 z tego co wiem to Air jest odpowiedzialny za

odpornosc samolotu , dlatego zrobiem TB z baza +12 air

Jesli chodzi o Fp to uklad jest taki 11.11 Fp wychodza 28 air 31 Fighter

11.12 wychodza 28/33 elite wychodza 25/34 identycznie jest w IJN

Uk Fightery sa najodporniejsze w grze , wiec jesli robił bym dzis kupił bym raczej Elite lub postarał sie o 11,12
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Andrzej1964
Moderator



Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: ORP[AZ]/Brześć Kujawski [konto Jedrula]

PostWysłany: Śro 22:48, 12 Gru 2007    Temat postu:

Co do FF to się z Tobą całkowicie zgadzam - natomiast mam wątpliwości co do "air" ale to chyba większość ludzi nie do końca wie za co odpowiada, w każdym bądź razie dobrze jest mieć air jak najwyższy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Talajos
Administrator



Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: PP /Poznań

PostWysłany: Wto 17:06, 18 Gru 2007    Temat postu:

Osoboscie tlumacze sobie AIR jako cos odpowiedzialengo ze zdolnosci manewrowe i wytrzymalosc naszego samolotu . Wydaje mi sie ze im wyzsze Air naszym samolotem jest latwiej kontrolowac manualnie ( czyli obnizac pułap , podwyższać , robic skoki wyskosci itp
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SpeedPL




Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 17:46, 18 Gru 2007    Temat postu:

a ja slyszalem jeszcze inna teze ale ciut zblizona do Talajosa otoz samoloty z wiekszym AIR ciezej jest trafic-nawet jak mysliwiec siedzi na ogonie (czyli pomimo iz tego nie widzimy samolot robi uniki przy czym utrudnia trafienie), czyli AIR zwieksza skutecznosc obrony zas FIG zwieksza skutecznosc ataku. Z tego co wiem maniaki lotniskowcow za oceanu stosuja zawsze bazy 12 AIR 11 FIG do swoich fajtow.
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Navyfield Help Strona Główna :: Royal Navy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
     Navyfield Help: Project     
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media
Regulamin