Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Andrzej1964
Moderator
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ORP[AZ]/Brześć Kujawski [konto Jedrula]
|
Wysłany: Sob 12:28, 08 Gru 2007 Temat postu: Załoga UK CV wg. noobka |
|
|
Okręt docelowy Malta Project:
Miejsca na support 8 + 2 na pokładzie.
Zestaw pilotów:
1. Fighter 4 szt. - tu polecam Elite fighter ze względu na stosunkowo słabych pilotów
2. Torpedo Bomber 4 szt. - statystyki bazowe polecałbym 11/12 (11 Air odpowiada za zasięg widzenia więc będzie ciut łatwiej)
3. Opcjonalnie Dive Bomber 2 szt (tylko jeżeli nie możemy bez nich żyć) - statystyki bazowe 11/12
Powyższy zestaw pilotów umożliwia nam dowolną praktycznie konfigurację pilotów na naszym CV.
Obsada jaką ja lubię na Malcie stosować to 4 fighterów i 2 TB (czyli jak widać raczej nastawienie na obronę) 2 Inżynierów i 2 Repków. Raczej nie używam dział. Zamiast jednego enga można stosować seamana podnosi troszkę statystyki pilotów.
Daje mi to szybkość w granicach 40/42 węzłów na OH i bardzo dobrą szybkość naprawy.
Pancerz na wszystkich UK CV stosuję ok 50 bulga i resztę belta, praktycznie zabezpiecza mnie przed torpedami.
W takiej konfiguracji 1 CV przeciwnika nie jest w stanie zatopić nam okrętu (zawsze zdążymy się naprawić przed kolejnym nalotem) a 2 engów zapewnia nam dość dobrą zwrotność i możliwość ucieczki przed rusherami przeciwnika.
Dwa słowa o moim sposobie gry na CV:
1. Fightery wypuszczam z reguły parami (2x5 FF lepiej sobie radzi z FF przeciwnika niż 1x10)
2. Gra blisko linii frontu, skraca nam czas dolotu do przeciwnika.
3. Ja stosuję torpedowanie półmanualne, tzn lot na niskiej wysokości (TB UK są prawie niewidoczne) przed celem wciskam "L" i klikam na cel potem "." i za chwilkę wiązka przekleństw bo gość ma 255 bulga
To wszystko w moim pierwszym poradniku. Mam nadzieję że was nie zanudziłem.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Talajos
Administrator
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PP /Poznań
|
Wysłany: Śro 18:48, 12 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam 3 Fp 11.11 i 3 TB 12 .10 z tego co wiem to Air jest odpowiedzialny za
odpornosc samolotu , dlatego zrobiem TB z baza +12 air
Jesli chodzi o Fp to uklad jest taki 11.11 Fp wychodza 28 air 31 Fighter
11.12 wychodza 28/33 elite wychodza 25/34 identycznie jest w IJN
Uk Fightery sa najodporniejsze w grze , wiec jesli robił bym dzis kupił bym raczej Elite lub postarał sie o 11,12
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Andrzej1964
Moderator
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ORP[AZ]/Brześć Kujawski [konto Jedrula]
|
Wysłany: Śro 22:48, 12 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Co do FF to się z Tobą całkowicie zgadzam - natomiast mam wątpliwości co do "air" ale to chyba większość ludzi nie do końca wie za co odpowiada, w każdym bądź razie dobrze jest mieć air jak najwyższy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Talajos
Administrator
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PP /Poznań
|
Wysłany: Wto 17:06, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Osoboscie tlumacze sobie AIR jako cos odpowiedzialengo ze zdolnosci manewrowe i wytrzymalosc naszego samolotu . Wydaje mi sie ze im wyzsze Air naszym samolotem jest latwiej kontrolowac manualnie ( czyli obnizac pułap , podwyższać , robic skoki wyskosci itp
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SpeedPL
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:46, 18 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
a ja slyszalem jeszcze inna teze ale ciut zblizona do Talajosa otoz samoloty z wiekszym AIR ciezej jest trafic-nawet jak mysliwiec siedzi na ogonie (czyli pomimo iz tego nie widzimy samolot robi uniki przy czym utrudnia trafienie), czyli AIR zwieksza skutecznosc obrony zas FIG zwieksza skutecznosc ataku. Z tego co wiem maniaki lotniskowcow za oceanu stosuja zawsze bazy 12 AIR 11 FIG do swoich fajtow.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|