Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Talajos
Administrator
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PP /Poznań
|
Wysłany: Czw 23:58, 06 Gru 2007 Temat postu: załoga KM CV |
|
|
Nie jestem ekspertem w dziedzinie CV
Licze na wasza pomoc
Z własnych obserwacji moge dodac ze KM fightery elite maja ta sama sytuacje co Uk rep , KM Eng czyli zamiast 37(+12 baza) , elite wychodza +39!!!
grupa lotnicza
Europa ma 7 slotów , GZ2 tez
Mozna zrobic 4 FP, 3DB lub 1enginner 3FP 3DB
na support slotach zrobic Resta i Repa
Czekam na wsze sugestie
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
noname_k
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 21:15, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
moj set na gz2 to 4fp+2db+eng, ale jakbym robil ta linie jeszcze raz to bym wziął 6fp i 2db(w sam raz na europe).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Nishczyciel
Administrator
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PP-Poznań
|
Wysłany: Pią 21:31, 07 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
noname_k napisał: | moj set na gz2 to 4fp+2db+eng, ale jakbym robil ta linie jeszcze raz to bym wziął 6fp i 2db(w sam raz na europe). |
talajos napisał: | Europa ma 7 slotów |
Widzę jakąś pomyłkę... przyczym pomyłka jest po stronie Noname'a...
Europa ma tylko 7 miejsc na pilotów
|
|
Powrót do góry |
|
 |
noname_k
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 1:07, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
Mój błąd, zawsze byłem przekonany ze europa ma 8support slotów, ale tak bym postawił na config fighter whore 6fp 1db
|
|
Powrót do góry |
|
 |
loobek
Noobek
Dołączył: 07 Gru 2007
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: BigExp[MO]/3miasto,Włocławek
|
Wysłany: Sob 18:26, 08 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
moje spostrzerzenia co do gry GZ2/Europa:
po pierwsze 4 Fp to jest minimum, co do ofensywy to DB/TB (moge obalic mit ze KM TB sa slabe, wrecz przeciwnie sa to najmocniejsze samloty w grze), styl gry wyglada tak:
1 tura 2x5 FP, koszenie scoutow przeciwnika, odciagniecie fajterow by nasze BBki mogly spokojnie scoutowac, wyciecie fajterow ladowanie 2giej tury,
2 tura 2x5 FP, koszenie fajterow przeciwnika, gdyz zazwyczja gdy dostaja szykuja nastepna ture by dojechac nasze oslabione walka fajtery, lube tez koszenie DB/TB gdyz niektorzy prubuja nas zatopic, widzac nasza przewage w powietrzu, w tym czasie orientujemy sie co sie dzieje czy mozemy spokojnie wyslac DB/TB czy tez musimy dalej grac defensywnie ladujac FP.
3 tura zazwyczaj DBki po wystartowaniu zbieramy je w kupke(kulke) poprzez zaznaczanie celu manualnego bombowania(wyglada to tak ze podczas startu samolotow wypuszczamy je od tylu 7-6-5 kiedy nasi liderzy eskadr sa ustawieni w linii zaznaczamy cel prostopadle do nich poprzez wcisniecie ";" srednika i zaznaczenie mysza celu/kierunku gdzie powinny leciec)kiedy juz mamy kuleczke zrobiona lecimy srodkiem mapy(zazwyczaj najmniej chroniona przez fajtery czesc mapy bo wszyscy sie spodziewaja ze polecimy prze krancu mapy), gdy zblizamy sie do okretow przeciwnika obnizamy lot poprzez wcisniecie przecinka "," by podlecic pod ogniem AA, po czym jak jestesmy juz blisko okretu okolo 2-3 dlugosci okretu wciskamy "L", i zaznaczamy jak przy auto Dbingu, mozna tez bombardowac manualnie by nie sploszyc przeciwnika "krzyzem rozpaczy" i by nie uniknol bomb poprzez manewrowanie.
dalsze dzialania zaleza od tego jak uklada sie bitwa, wtedy stosujemy na przemian FP/DB/FP lu poprostu fighter wchoring.
_____________________
TIP:
Aby nasi gunnerzy dostawali Expa na CV musimy zadac jakikolwiek DMG z bomb, Torpedy nie daja expa gunnerom. w taki sposob moza latwo dobic gunnerow do 110 lvlu, ktorzy przy niektorych nacjach sa niezbedni na BB5 (chodzi glownie o H44).
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SpeedPL
Dołączył: 11 Gru 2007
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 2:24, 26 Gru 2007 Temat postu: |
|
|
co do Twojego Tipu nasowa sie pytanie uzywajac TB i lvlujac przykladowo torpedomenow to czy otrzymaja exp czy tez nie??
ps uzywacie medyka i seemana????
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Talajos
Administrator
Dołączył: 06 Gru 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: PP /Poznań
|
Wysłany: Pon 5:50, 07 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
nie mam , chetnie bym przetestował jak działa ten medyk
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SIR MIG
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: REDA
|
Wysłany: Wto 9:21, 22 Kwi 2008 Temat postu: |
|
|
musze powiedziec ze chyba ten medyk dziala zdecydowanie mniej trace vetow na fp /db wiadomo z nim jest roznie dlatedo ze z reguly zostawiam ich do scoutowania/
robiac pare lvl na fp stracilem moze po 5-8 vetow na 1 fp
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Bismarck
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z ARIZONY.. Ale przeniesiony na BISMARCK'a ( NFEU )
|
Wysłany: Pią 2:02, 02 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja redze :
3Fp i 3DB + Medyk albo SeaMan ^^
i TO JEST BARDZO DOBRE ROZWIĄZANIE.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kiepu
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: ORP[AZ]/Słupsk
|
Wysłany: Sob 10:26, 03 Maj 2008 Temat postu: |
|
|
Ja na kadze mam medyka, niezdarzylo mi sie jeszcze,bym stracil veta.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|